Известие

Collapse
No announcement yet.

Ъпгрейд на спирачки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ъпгрейд на спирачки

    Здравейте,колеги имам намерение да подобря спирачките на бабата.Има ли смисъл да слагам 284 мм дискове и кой е най-добрия вариант това да се направи.Ако остана с 257 мм дискове какви апарати да сложа.Колата е 155-ца със старото купе
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

  • #2
    Ако останеш на оригиналния размер си търси апарати от 145/6 след `97. АТЕ система, които са. Не се преправя нищо. С лек пилеж на тях стават накладките за 284 мм диск/~100 лв читавите марки - АТЕ, Текстар, Феродо/. И да... има разлика в спирането.
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #3
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 12:36.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
        Дълбоко убеден съм, че когато се отнася до спирачната система, и се появят подобни постове, в които става въпрос за пилене, пробиване и т.н. (въобще механична обработка), то те трябва да бъдат изтривани от модераторите още на секундата.
        Аргументирай се,колега!
        Fiat Tipo`93г - EX
        Alfa Romeo 164 2.0 8v Super `95-Gas Injection

        Comment


        • #5
          Аз съм с 257мм дисковете и съм сложил апарати от 145/6 след '97, както каза тренди и ефекта е по-добро спиране, тъй като апарата е по-голям и накладката е с по-голяма площ. Другия плюс е, че изчезва тракането на фабричните 155-цови апарати, което е супер дразнещо...
          Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
            ... Другия плюс е, че изчезва тракането на фабричните 155-цови апарати, което е супер дразнещо...
            Аз най-вече, заради това ги смених. Моите са от 146 ТД. + Мода с накладките за 284 мм диск.

            Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
            Дълбоко убеден съм, че когато се отнася до спирачната система, и се появят подобни постове, в които става въпрос за пилене, пробиване и т.н. (въобще механична обработка), то те трябва да бъдат изтривани от модераторите още на секундата.
            И какво ще се случи като се изпили 0,5-1 мм на маркираното място???
            Attached Files
            Last edited by TRENDi; d.m.y г., 12:14.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #7
              Ако трее да избегнеш тропането на твоите апарати става,ако смениш апаратите с тези 97 година ,бива,ма ако искаш верно да ти спира колата си трее големи дискове,колкото е по голям диска,толкова по добре спираш аз съм с големите дискове,и съм им стигнал тавана,именно след 200 км,при внезапно спиране,е тегаво,затова мисля да минавам на 300 мм и нагоре.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 12:37.

                Comment


                • #9
                  Апаратите тракат от разбити водачи, може просто да си купите нови водачи, вместо апарати в незнайно състояние.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #10
                    Моите апарати не тракат,но бабата не спира изобщо.
                    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                    Comment


                    • #11
                      За оригиналния размер разбрах а за преминаването на 284 мм какво трябва да се смени освен апаратите и дисковете.С моя шенкел ще стане ли или не.
                      Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                      Comment


                      • #12
                        Освен шенкела, дисковете и апаратите има и други неща, които трябва да се сменят.
                        Конверсията не е никак проста

                        Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                          Апаратите тракат от разбити водачи, може просто да си купите нови водачи, вместо апарати в незнайно състояние.
                          Това е в 5% от случаите. В 95% тракат от разбити/разширени/ легла на водачите, които са на супортите. Смяна на водачите води само до ~30 лв хвърлени на вятъра. Бендикс/Гирлинг системата смуче - минал съм вече през нея/нови водачи, читави апарати 2-ра ръка, които след година пак се разтропват/.
                          75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                          155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                          FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                          Мненията са като задниците - всеки си има!

                          Comment


                          • #14
                            Пешка сподели още какво трябва да си правя сметкадали да я правя тая конверсия
                            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                            Comment


                            • #15
                              Аз съм сменил сервото и помпата с такива от 146-ца.Въпроса ми как стоят нещата с амортисьори,носачи,кормилни накрайници и т.н.
                              Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                              Comment

                              Working...
                              X